maandag 11 augustus 2014

Casa - tafeltje

Na een tijd afwezigheid, ik weiger gewoon om (in mijn vrije tijd) achter mijn computer te gaan zitten als het mooi weer is buiten, hier weer eens een berichtje.

In de koopjeshoek van mijn favoriete Zweedse woonwinkel (ik kan er niets aan doen, ik hou gewoon van die zaak) vond ik gisteren een plantentafeltje voor een prikkie. Het toeval wil dat ik vorige week zomaar, zonder enige aanleiding, gewoon omdat ik de kleur zo mooi vond, een pot (Annie Sloan) verf heb gekocht. Kleur Provence. Kwam dat even goed uit! Het vervolg laat zich raden...

Na de eerste behandeling met deze superpaint was dit het resultaat.



Ik ga het tafeltje vanmiddag nog eens lichtjes schilderen en dan gaat ze morgen of overmorgen, in elk geval na goed te zijn gedroogd in een dunne laag wax (ook van Annie Slaon). Resultaat volgt.

Fijne maandag!


1 opmerking:

  1. Niks mis met achter de computer zitten ook al is het mooi weer hoor (-:
    Erg leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen